Com ensenyem

Les nostres eines didàctiques cerquen atendre les necessitats individuals de cada alumne i s’adapten als seus progressos i els engresca a millorar. La música és, també, un acte comunitari, per compartir. Per això, des del primer moment, l’alumnat participa de les formacions col·lectives, com les orquestres, big bands, combos i cors, entre d'altres.
A L’Intèrpret treballem amb el cap i ensenyem de cor.
Instruments
Programes
Els programes d’aprenentatge de L’Intèrpret són itineraris que cada alumne pot triar per a la seua formació musical. Es poden iniciar des de ben petits o bé amb incorporació en qualsevol moment.
Iniciació musical

Professora de "Baby Intèrpret" Professora de Petits Músics. Professora d'iniciació musical. Professora de llenguatge musical. Professora de piano. Correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Cap de departament de piano. Cap de departament de llenguatge musical. Professora de piano. Professora de llenguatge musical. Professora d'iniciació musical. Professora de Petits Músics. Correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Professora d'iniciació musical. Correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.Yolanda López
Vivian Sánchez
Laura Jiménez
Blanca Canal